ambelijk secretaris & coach 

Meer dan 30 jaar werkervaring

Wie ben ik?

Over mij

Ik ben Gerda Munneke (1970), freelance ambtelijk secretaris en notulist op HBO-niveau, met brede ervaring in het bedrijfsleven, de overheid en de zorg. In 1990 behaalde ik mijn MEAO-diploma als directiesecretaresse, en sindsdien heb ik me verder ontwikkeld op het gebied van personeelsmanagement, officemanagement, coaching en medezeggenschap. De laatste jaren heb ik me gespecialiseerd in de ondersteuning van medezeggenschapsraden en ondernemingsraden.

Als professional ben ik van vele markten thuis. Ik combineer mijn ervaring als coach met mijn werk als ambtelijk secretaris en notulist. Deze unieke combinatie zorgt ervoor dat ik niet alleen goed luister en doorvraag, maar ook bijdraag aan efficiƫnte en resultaatgerichte vergaderingen. Ik geloof dat een vergadering iets moet opleveren, en ik zorg ervoor dat mijn verslagen helder, concreet en to the point zijn. Wolligheid past niet bij mij, en dat zie je terug in mijn manier van werken.

Naast mijn werk als ambtelijk secretaris run ik een coachpraktijk, waarin ik mensen begeleid bij persoonlijke ontwikkeling en stressklachten. Mijn aanpak is empathisch, doelgericht en altijd afgestemd op de persoon. Wil je meer weten over mijn coaching? Kijk dan op mijn website: www.Gerda-Coacht.nl.